newsیاران همیشگی رهبر

اخبار روز ایــــــــران و جهان

newsیاران همیشگی رهبر

اخبار روز ایــــــــران و جهان

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
۱۶مرداد
مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت:طبق پیش‌بینی‌ها دولتی ماندن یا نماندن شرکت پست تا 3 ماه آینده در صحن مجلس مشخص شود.
تعیین و تکلیف دولتی ماندن یا نماندن پست تا 3 ماه آینده
حسین مهری مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با  خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانبا بیان اینکه طرح واگذاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در سال 92 مطرح شده، اظهار کرد: در پی برگزاری جلسات و ارائه توضیحات به سازمان‌های مختلف  خصوصی‌سازی و در نهایت با ارسال نامه و بیان استدلال‌هی مختلف و اعطی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به طیب‌نیا وزیر اقتصاد کشور، پست موقتا از دستور واگذاری خارج شد.

وی با بیان برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان مجلس و کمیسیون صنایع و معادن و دبیر کل اتحادیه جهانی پست افزود: سازمان پست دولتی در مجلس مطرح بود و آن تغییراتی دادیم تا شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود تا بدین ترتیب کارهای حاکمیتی و خدمات پایه پستی و همچنین مناطق روستایی و محروم بتوانند از خدمات پستی بهره مند شوند و شرکت ملی پست بعنوان اپراتور منتخب دولتی باقی بماند.

مهری در ادامه با اشاره به کسب 71 رای از نمایندگان در خصوص دولتی ماندن پست ، تصریح کرد: ما اطلاعات را در اختیار نمایندگان قرار دادیم و در نهایت تشخیص با نمایندگان است که ایا پست دولتی باقی‌ بماند یا واگذار شود اما دولتی ماندن پست در کمیسیون مصوب شده است و پیش‌بینی می‌شود در 2 یا 3 ماه آینده در صحن علنی مطرح شود. بنابراین در حال حاضر منتظر مطرح شدن دولتی  ماندن پست در صحن مجلس هستیم.

وی در پایان گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده فکر می‌کنیم شرکت پست دولتی باقی بماند اما اپراتور دوم و سوم پست به صورت خصوصی و به منظور رقابت و در نهایت افزایش کیفیت خدمات پستی ایجاد می‌شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
جواد قاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی